Tłumacz języka angielskiego Bochnia

Dlaczego warto zlecić mi tłumaczenie

Szanowni Państwo. Nazywam się Marta Skowrońska i jestem tłumaczeń przysięgłym języka angielskiego. Obecnie pracuję w zaprzyjaźnionym biurze tłumaczeń w Krakowie – współpracuję z tłumaczami NATIVE z Londynu.

Pragnę zaoferować Państwu moje usługi tłumaczenia tekstów na każdym poziomie zaawansowania oraz z każdej dziedziny. Zlecając tłumaczenie mi, unikają Państwo prowizji którą nalicza sobie biuro tłumaczeń.

Cechuje mnie rzetelność, oddanie pracy oraz terminowość. Zaufanie jest dla mnie priorytetem które buduje długotrwałe relacje we współpracy biznesowej. Nie zawiodę Państwa oczekiwań.

 Zlecenia należy kierować droga email na adres:

 email: tlumaczanna@prvmail.pl

 tel: 602-885-762 po 16.00

 Aktualny cennik:

 od 18zł za stronę A4

 strona = 1800 znaków

 

